افتتاح حساب بین المللی
افتتاح حساب بین المللی
حواله به پرتغال

افتتاح حساب بانکی بین المللی در اتحادیه اروپا

 

افتتاح حساب بین المللی – صدور کارت بین المللی – امکان ارسال پول به اروپا – امکان دریافت حواله  – امکان دریافت پول از سایر کشور ها – دارای موبایل بانک و اینترنت بانک – استفاده از خودپرداز های اتحادیه اروپا – بهره برداری از تسهیلات بانکی

افتتاح حساب بین المللی

حساب بانکی بین المللی در اروپا در کشور (پرتغال) افتتاح می شود که امکان صدور انواع کارت های اعتباری مانند دبیت کارت و… را برای مشتریان فراهم می سازد و حتی می توان انتقال وجه در اروپا را انجام داد .

این حساب دارای کد سوئیفت می باشد که می توان دریافت حواله از کشور های مختلف را انجام داد .

با توجه به محدودیت های مالی اعمال شده در ایران افتتاح حساب بین المللی در پرتغال فرصتی بسیارخوب برای هم میهنان عزیز می باشد تا بتوان از مزایای بانکی در اروپا بهرمند شد.

 

افتتاح حساب بین المللی – صدور کارت بین المللی – امکان ارسال پول به اروپا – امکان دریافت حواله  – امکان دریافت پول از سایر کشور ها – دارای موبایل بانک و اینترنت بانک – استفاده از خودپرداز های اتحادیه اروپا – بهره برداری از تسهیلات بانکی

دو بانک معتبر پرتغال برای افتتاح حساب بین المللی
(Millennium BCP) photo
بانک میلنیوم

(Millennium BCP)

(Caixa Geral de Depósitos) photo
بانک سی‌جی‌دی

(Caixa Geral de Depósitos)

مدارک موردنیاز برای افتتاح حساب در بانک میلنیوم پرتغال

متقاضیان ایرانی افتتاح حساب بانکی در پرتغال (چه افرادی که قصد اخذ اقامت دائم این کشور را داشته باشند و چه افرادی که متقاضی افتتاح حساب بانکی به شکل Non-Resident هستند) باید پس از ترجمه‌ی رسمی مدارک لازم به زبان پرتغالی یا انگلیسی، مدارک ترجمه‌شده را برای صدور فرم‌های بانکی توسط Millennium BCP به دفتر سان اکس پی  و همکاران تحویل دهند.

لازم به ذکر است که برای افتتاح حساب بانکی در پرتغال، گذرنامه‌ی متقاضی و تمامی فرم‌های بانکی برای افتتاح حساب باید به همراه امضای متقاضی به تأیید سفارت پرتغال در تهران برسد.

مشتریان حقیقی باید مدارک زیر را برای افتتاح حساب بانکی در پرتغال ارائه دهند:

  • تصویر پاسپورت؛
  • سند ملکی، اجاره‌نامه، یا قبض آب، برق، گاز، یا تلفن جهت اثبات آدرس محل سکونت؛
  • شماره‌ی شناسایی مالیاتی در ایران؛
  • گواهی یا اسناد شغلی؛
  • تکمیل فرم اطلاعاتی فردی
  • امضای وکالت نامه ی افتتاح حساب بانکی در پرتغال

پس از امضای وکالت‌نامه‌ی افتتاح حساب با ADA و ارسال مدارک به پرتغال، سان اکس پی و همکاران جهت دریافت شماره‌ی شناسایی مالیاتی در پرتغال برای متقاضی از نهادهای مالیاتی آن کشور و نیز افتتاح حساب بانکی در آن کشور اقدام خواهد کرد.

نکته‌ی قابل‌توجه اینکه مدارکی که اشاره شد ممکن است با توجه به نیازهای بانک‌ها یا تغییرات قانونی کمی متفاوت باشد. ضمناً این نکته را در نظر داشته باشید که مشتریان تنها برای درآمدهایی به نهادهای پرتغالی مالیات پرداخت می‌کنند که در کشور پرتغال کسب کرده باشند و به هیچ عنوان برای درآمدهایی که در کشورهای دیگر به‌دست آورده‌اند مشمول پرداخت مالیات نخواهند بود.

مراحل افتتاح حساب بانکی در پرتغال

همانطور که می‌دانید وکالت امور مالیاتی امری بسیار مهم و حساس است که مسئولیت‌های فراوانی برای وکلا به همراه خواهد داشت. sunexpay با پذیرفتن این مسئولیت خود را ملزم به اجرای تمامی فعالیت‌های لازم و ضروری برای تضمین رعایت تمامی قوانین مالیاتی پرتغال برای مشتریانش می‌داند.

مراحل افتتاح حساب بانکی در پرتغال از طریق شرکت sunexpay  خدمات پرداخت بین المللی

  • عقد قرارداد با متقاضی؛
  • امضای وکالت‌نامه برای خدمات افتتاح حساب بانکی؛
  • کمک به جمع‌آوری و تکمیل مدارک به‌صورت ترجمه‌شده؛
  • همراهی با متقاضی در سفارت پرتغال برای امضای فرم‌های مربوط به افتتاح حساب؛
  • اقدام قانونی در پرتغال برای افتتاح حساب؛
  • ارسال تأییدیه‌ی افتتاح حساب در بانک مدنظر در پرتغال و همچنین ارسال کارت اعتباری و عابربانک به همراه اطلاعات مربوط به مدیریت اینترنتی حساب.
مدت‌زمان لازم برای افتتاح حساب بانکی در پرتغال

متقاضیان محترم افتتاح حساب بانکی در پرتغال باید زمانی را در نظر بگیرند تا بتوانند مدارکی که شرکت به آنها در ایران اعلام می‌کند را تکمیل کرده و تأییدیه‌های امضای فرم‌ها و گذرنامه را از سفارت پرتغال در ایران دریافت نمایند. این مدت‌زمان کاملاً به متقاضیان محترم بستگی دارد که البته مشاوران شرکت در تمام مراحل همراه شما خواهند بود و نهایت همکاری را با شما عزیزان خواهند داشت تا هرچه سریع‌تر و بهتر بتوانید فرآیند اجرایی را پیش ببرید. پس از تکمیل و اخذ تأییدیه‌ها از سفارت، تمامی مدارک به پرتغال فرستاده می‌شود.

فرآیند افتتاح حساب بانکی در پرتغال به شکل معمول از دو هفته تا یک ماه به‌طول خواهد انجامید. این زمان بسته به خدمات بانکی و مالیاتی متغیر خواهد بود.

هزینه‌ی افتتاح حساب بانکی در پرتغال
  • هزینه‌های مربوط به ترجمه، تأیید و معتبرسازی مدارک، و هزینه‌های پستی برعهده‌ی متقاضیان محترم است؛
  • هزینه‌های مربوط به تشکیل پرونده، کمک به جمع آوری مدارک، پرکردن فرم‌های مربوطه، و موارد متعدد دیگر نیز برعهده‌ی sunexpay خواهد بود.

هزینه‌های بخش اول عموماً هزینه‌های دولتی محسوب می‌شوند.

چطور به sunexpay اطمینان کنیم ؟

سان اکس پی با بیش از 7 سال سابقه ی مشاوره ی سرویس های تخصصی بین المللی با 3 شعبه فعال در ارومیه ، آنکارا ، استانبول بهترین و بروز ترین روش ها را در اختیار مشتریان محترم قرار می دهد و سان اکس پی دارای درگاه پرداخت مطمئن و مجوز های ملی مانند : نماد اعتماد الکترونیکی ،نماد اعتماد ساماندهی را دارا می باشد، که در زیر صفحه قرار دارد می توانید مطالعه کنید.

شبکه های اجتماعی
×