اطلاعیه

با توجه به سیاست های ارزی اخیر دولت محترم جمهوری اسلامی ایران ، سان ایکس پی به اطلاع می رساند که این مجموعه هیچگونه نقل و انتقالات ارز در داخل کشور و یا از ایران به کشور های دیگر را نداشته و ندارد و کلیه فعالیت های وب سایت منجمله فعالیت های مربوط به خرید های اینترنتی و پرداخت های آنلاین ( ثبت نام دانشگاه ها ، تافل ، و … ) از طریق منابع ارزی خارجی شخصی سان ایکس پی انجام می گردد.
همچنین این وب سایت از انجام هر گونه مبادله ارزی با مشتریان بابت خدمات مشروح در متن فوق معذور می باشد.

قوانین و مقررات

1. کاربر موظف است قبل از ثبت سفارش ” نکات قوانین و مقررات ” و یا توضیحات مربوطه به هر سرویس را به طور کامل مطالعه نماید و انجام و پرداخت سفارش بمنزله قبولی تمامی موارد ذیل میباشد و کاربر حق هر گونه شکایت و اعتراضی را از خود سلب مینماید.

2.مشتری موظف میباشد تا قبل از خرید ، هرگونه درخواستی که از سرویس دارد را با پشتیبانی هماهنگ نماید و از وجود یا عدم وجود آن مطمئن شود. به همین دلیل پس از ثبت سفارش ، تمام مسئولیتها به عهده مشتری خواهد بود و ما هیچ عذری را نخواهیم پذیرفت.

3. هرگونه تراکنشی که توسط کاربر در سایت صورت می گیرد باید با مشخصات کاربری وی در سایت مطابقت داشته باشد. کاربر اجازه ندارد ار حساب های بانکی سایر افراد برای انجام تراکنش های مالی خود در سایت Sunexpay استفاده کند و در صورت مشاهده مبلغ واریزی توسط Sunexpay بلوکه خواهد شد و یا هیچگونه مسئولیتی شامل این وبسایت نخواهد بود.

4. سفارشات باید با اتصال اینترنت اصلی کاربر انجام شود و هرگونه سفارشی که فرد از طریق پراکسی یا وی پی ان و یا سایر مخفی کننده ها محل اتصال کاربر به اینترنت ثبت کند غیر قانونی می باشد و مسئولیت وجوه انتقالی شامل حال این سایت نخواهد شد.

5. Sunexpay حق خود می داند هر زمان که نیاز بود از کاربر مدارک شناسایی لازم ( کارت ملی ، شناسنامه ، تلفن ثابت ، قبض تلفن ، آدرس و … ) را جهت احراز هویت مطالبه نماید و در صورت عدم همکاری از طرف کاربر مبلغ واریزی را بلوکه کرده و دسترسی کاربر را مسدود کند و مراتب از طریق مراجع قانونی و پلیس فتا پیگیری گردد.

6. درصورتی که سفارشی به صورت ناقص ثبت شود و یا مشکلی در انجام آن سفارش باشد موضوع از طریق ایمیل/تلفن/موبایل به کاربر اطلاع داده می شود و کاربر موظف است طی بازه 24 ساعت موضوع را رسیدگی کرده و پاسخ دهد، در غیر اینصورت سفارش لغو و با کسر 7 درصد مبلغ ، طی 14 روز کاری به حساب ریالی یا ارزی سفارش دهنده عودت داده خواهد شد.

7.پس از ثبت سفارش ، کاربر تا حداکثر ۵ دقیقه مهلت دارد تا ما را در جریان انصراف خود قرار دهد. و پس از گذشت این زمان در صورت انجام سفارش، کاربر حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب می کند.

8.در صورتیکه پس از انجام پرداخت به هر دلیلی آن پرداخت برگشت زده شود و یا مشکل از سمت مقصد باشد ، مبلغ بازگشتی پس از کسر ۷ درصد کارمزد و سایر هزینه های احتمالی پس از گذشت 14 روز کاری به مشتری عودت داده می شود. در این حالت کاربر میتواند معادل دلاری خود را تقاضا کند و یا بصورت ریالی درخواست برگشت دهد که در این حالت دلار به نرخ خرید سایت با کاربر محاسبه می شود.

9.انجام درخواستهای پرداختی که از طریق سایت ارسال می شوند، حداقل از یک ساعت تا حداکثر 72 ساعت کاری (با توجه به نوع پرداخت و سرویس مربوطه وعدم برخورد با روزهای تعطیل ) به طول خواهد انجامید.

10.ارسال مبالغ به حساب پیپال یا حساب های بانکی ارزی یا غیره منوط به معتبر بودن و وریفای بودن حساب مقصد می باشد و مشتری وظیفه دارد قبل از ارسال فرم از این مورد اطمینان حاصل کند ، در غیر این صورت مسئولیت عواقب آن به عهده مشتری میباشد و در صورت برگشت پول یا سایر مشکلات احتمالی مشتری هیچ حقی برای باز پس گیری وجه خود ندارد.

11.مشتری وظیفه دارد قبل از ثبت سفارش از صحت اعتبار شرکت و یا شخصی که میخواهد برای او مبلغی ارسال کند مطمئن شود ، در غیر اینصورت مسئولیت عواقب آن بعهده مشتری میباشد و هیچ حقی برای بازپس گیری وجه خود ندارد، و Sunexpay هیچ مسولیتی در این زمینه نخواهد داشت.

12.کاربر بایستی قبل از ارسال درخواست خود از مبلغ دقیق سایت مقصد اطمینان حاصل نماید. در صورتیکه پس از پرداخت مبلغ توسط ما، این مبلغ بیش از مقدار ارسالی توسط مشتری باشد ، مشتری موظف است تا مابقی آن را با توجه به قیمت روز موجود در فرم مربوطه به ما پرداخت نماید و تا آن زمان ما بعنوان پرداخت کننده میبایست از ارسال سرویس مورد نظر و یا ارائه مجدد هر سرویسی تا تسویه حساب نهائی اجتناب نمائیم.

13.مشتری وظیفه دارد تا قبل از ثبت سفارش از صحت اطلاعات مهمی نظیر میزان مبلغ پرداختی ، اطلاعات پرداخت و … اطمینان کامل حاصل کند، در غیر اینصورت هیچ راه برگشتی وجود نخواهد داشت و تمام عواقب آن به عهده مشتری میباشد، که بازگشت هزینه به مشتری مشمول قوانین بازگشتی ما + سایت سرویس دهنده میباشد.

14.هر گونه برقراری ارتباط جهت انجام مشاوره، معامله ، واریز مبالغ و … بجز پل ارتباطی وبسایت و حسابهای درگاه سایت غیر قانونی بوده و sunexpay هیچگونه مسئولیتی در این راستا نخواهد داشت. 

15.هنگامی که کاربر سفارشی را در سایت Sunexpay ثبت می کند بیانگر این است که وی تمام قوانین و مقررات را مطالعه کرده و پذیرفته است. کاربر مسئول اجرای تمام تعهدات این قرارداد و همچنین رعایت تمام قوانین و مقررات وضع شده می باشد.

16.سایت Sunexpay حق خود می داند که در هر زمان و بدون اطلاع قبلی متن قوانین و مقررات را تغییر دهد ، هرچند این تغییرات از طریق ایمیل یا درج خبر در سایت به اطلاع کاربران خواهد رسید.

17.در صورت بروز هرگونه مشکل از قبیل عدم ارسال کالا یا عدم ارائه خدمات توسط فرد یا سایت دریافت کننده مبلغ sunexpay هیچ مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت.

18.ثبت سفارش در سایت Sunexpay تنها برای اشخاص بالای 18 سال مجاز می باشد و من تایید می کنم که بالای 18 سال سن دارم.

19. سفارش دهنده متعهد می شود که در حفظ امنیت اطلاعات حساب کاربری خود دقت لازم را مبذول دارد. از این رو در صورت بروز هرگونه مشکلی در رابطه با دسترسی شخص ثالث به اطلاعات حساب کابری یا شماره های تماس اعلامی و راه های ارتباطی سفارش دهنده نسبت به سایت Sunexpay ، مسئولیت تمامی عواقب آن بر عهده سفارش دهنده بوده و هیچ گونه مسئولیتی متوجه Sunexpay نخواهد بود.

20.سایت Sunexpay در صورت بروز هر مشکلی که خارج از کنترل این سایت باشد مانند عدم کار کردن لینک ارسال شده، مشکل در سایت دریافت کننده مبلغ ، حساب های ریالی یا ارزی و یا هر مشکل دیگر، هیچ گونه مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت. در نتیجه من حق هرگونه اعتراض در قبال بروز تاخیر یا عدم انجام سفارش خود که در این شرایط بروز نماید، از خود سلب می نمایم. همچنین سایت Sunexpay حق دارد به طور کاملا یک طرفه تعیین نماید که چه شرایط یا مواردی خارج از کنترل این سایت است و چه مواردی نیست و سفارش دهنده حق هرگونه اظهار نظر خود در این زمینه را سلب می نماید .

21.سایت Sunexpay برای حوالجات وسترن یونیون ، دلار استرالیا و … ممکن است در حین انجام سفارش، پاسپورت یا آیدی کارت گیرنده را درخواست نماید، در صورت عدم همکاری سفارش دهنده در رابطه با این موضوع مبلغ مسدود میشود و طبق قوانین داخلی سرویس های مربوطه برخورد خواهد شد و سفارش دهنده حق هر گونه اعتراض و شکایت را ازخود سلب میکند.

22.درصورت واریز مبلغ ریال اضافی، لغو سفارش و … عودت ریالی توسط مجموعه ظرف مدت حداکثر ۲ روز کاری پس از تایید واریز وجه توسط مجموعه به انجام می رسد و کاربر حق درخواست بازپس گرفتن این مبلغ را زودتر از این زمان، از خود سلب می نماید.

23.در صورتی که پرداخت کاربر مشمول هر گونه ریفاند شود، از زمان ثبت سفارش حداکثر مدت زمان شش ماهه خواهد داشت تا نسبت به تعیین وضعیت ریفاند خود اقدام نماید. در صورتی که به هر دلیلی ظرف مدت شش ماه پس از ثبت سفارش اولیه، درخواست ریفاند خود را از طریق مرکز پیام در وب سایت ثبت ننماید یا ریفاند در خواست شده را پیگیری نکند، مسئولیت بروز هر گونه مشکل در تایید و یا بازپرداخت مبلغ ریفاند شده، بر عهده کاربربوده و سایت Sunexpay هیچ گونه مسئولیتی در قبال تایید و بازگشت مبلغ ریفاند شده ،نخواهد داشت. در طی این بازه شش ماهه اگر حساب های مجموعه دچار مسدودی شوند، کاربر حق اعتراض و شکایت جهت ریفاند را از خود سلب میکند.

24.در صورتی که به هر دلیلی قرار باشد مبلغی بابت سفارش انجام شده به کارت ارزی Sunexpay ریفاند شود، معادل ریالی مبلغ ریفاند شده ظرف مدت حداقل ۶ هفته و پس از کسر 7 درصد کارمزد ریفاند به قیمت روز دلار سایت به حساب من واریز می شود. ضمناً در صورتی که سایت Sunexpay اعلام کند که مبلغ مربوطه به کارت ارزی ریفاند نشده است، من متعهد به پذیرش اعلام Sunexpay بوده و حق عدم پذیرش آن را از خود سلب می نمایم. اگر پس از اعلام من به Sunexpayمبنی بر ریفاند شدن مبلغی به کارت ارزی Sunexpay ، این موسسه به اطلاع من برساند که آن مبلغ ریفاند نشده است، من این موضوع را بدون هیچ گونه اعتراضی می پذیرم. همچنین تمام مسئولیت عدم ریفاند شدن مبلغ را بر عهده می گیرم و بدین ترتیب می پذیرم که Sunexpayمسئولیتی در این رابطه بر عهده ندارد. در صورت بروز این حالت، من متعهد می شوم این موضوع را از طریق ایمیل یا تماس تلفنی از سایت مورد نظر پی گیری نمایم.

25.سایت Sunexpayمسئولیتی در قبال نیاز به ارائه اطلاعات جانبی از قبیل قبض تلفن، اسکن پاسپورت یا دیگر اطلاعات پرداخت کننده و مدارک تایید هویت یا آدرس بر عهده ندارد و این اطلاعات و اطلاعاتی مشابه را در اختیار فرد یا سازمان دیگری قرار نخواهد داد. در صورتی که انجام پرداخت نیازمند به ارائه این مدارک به وب سایت مربوطه باشد، مسئولیت انجام پیگیری های لازم جهت ریفاند کل مبلغ پرداخت شده در سایت مربوطه بر عهده کاربرخواهد بود تا معادل ریالی آن را پس از کسر کارمزد ریفاند دریافت نماید.

26.درصورت واریز مبلغ ریال اضافی، لغو سفارش و … عودت ریالی کاربر توسط مجموعه ظرف مدت حداکثر ۲ روز کاری پس از تایید واریز وجه به انجام می رسد و کاربر حق درخواست بازپس گرفتن این مبلغ را زودتر از این زمان، از خود سلب می نماید.

27.سایت Sunexpay هیچگونه مسئولیتی درقبال مسدودی حساب مقصد، پس از واریز ندارد. 

28.سایت Sunexpay استفاده از حساب بانکی دیگران برای انجام پرداخت ریالی غیرمجاز میداند و در صورت بروز هر گونه مشکل در این حالت، مسئولیت تبعات احتمالی آن بر عهده کاربر می باشد .

29.سایت Sunexpay فقط موظف به یک بار تهیه و ارسال رسید برای هر پرداخت انجام شده می باشد. در نتیجه مسئولیت حفظ و نگهداری از فایل رسید و همچنین تهیه نسخه پشتیبان از آن، به طور کامل بر عهده کاربر می باشد. از این رو پس از گذشت 72 ساعت از انجام سفارش، در صورتی که کاربر در رابطه با دریافت فایل رسید پی گیری ننماید، این امر به منزله تایید دریافت فایل مربوطه توسط کاربر بوده و پس از گذشت این زمان، Sunexpayهیچ گونه مسئولیتی در رابطه با نگهداری از فایل رسید پرداخت و یا تهیه و نگهداری نسخه های پشتیبان از آن برعهده نخواهد داشت .

30.سایت Sunexpay حق خود می داند که در هر زمان و بدون اطلاع قبلی متن قوانین و مقررات را تغییر دهد ، هرچند این تغییرات از طریق ایمیل یا درج خبر در سایت به اطلاع کاربران خواهد رسید.

×